Home You are here : path Products path Corporate Loans path MSME Grievance Redressal

MSME-loan  एमएसएमई शिकायत निवारण


  • एमएसएमई शिकायतों के निवारण के लिए, प्रत्येक अंचल कार्यालयों में शिकायतों एवं उनके समयबद्ध निवारण हेतु अंचल प्रमुख (नोडल अधिकारी) की अध्यक्षता में एक समिति होती है.
  • शिकायत को 15 कार्य दिवसों के भीतर निपटाने का प्रयास किया जाएगा.
  • नोडल अधिकारी के टेलीफोन नंबर सहित नाम एवं पते, जिसके पास शिकायत दर्ज की जा सकती है, प्रत्येक शाखा के नोटिस बोर्ड पर प्रदर्शित किया जाता है.

union

union

  • Rewarded

    Rewarded

    Earn reward points on transactions made at POS and e-commerce outlets

  • Book your locker

    Book your locker

    Deposit lockers are available to keep your valuables in a stringent and safe environment

  • Financial Advice?

    Financial Advice?

    Connect to our financial advisors to seek assistance and meet set financial goals.

  • ATM & Branch Network

    ATM & Branch Network

    Find ubi Branches and ATMs in proximity to your location.